הח"כ החרדי שיעמוד בראש ועדת המשנה לבטיחות בדרכים

    "אין ספק שהמחלה הקשה הזו של תאונות הדרכים נוגסת בנו מדי יום, ובכוונתי לקחת את דוח סיכום השימוע כתשתית, לדאוג שיצא לפועל ולא להרפות מהנושא"
    איתי גדסי 1 Comment on הח"כ החרדי שיעמוד בראש ועדת המשנה לבטיחות בדרכים

    ועדת הכלכלה אישרה את מינויו של ח"כ אשר כיו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים • יו"ר הוועדה כבל ביקש מח"כ אשר לוודא שדוח הסיכום של השימוע הציבורי לבלימת הקטל בדרכים ייושם • ח"כ אשר: לא היה אח ורע לשימוע וכוונתי לדאוג שהדוח יצא לפועל

    אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "אין ספק שהמחלה הקשה הזו של תאונות הדרכים נוגסת בנו מדי יום, ובכוונתי לקחת את דוח סיכום השימוע כתשתית, לדאוג שיצא לפועל ולא להרפות מהנושא"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה היום (שני) את מינויו של ח"כ יעקב אשר לעמוד בראש ועדת המשנה לבטיחות בדרכים

    ח"כ אשר מחליף את ח"כ אורי מקלב, שכבר אינו חבר בוועדה ויעמוד בראש הוועדה בה חברים גם ח"כ כבל, ח"כ איילת נחמיאס ורבין, ח"כ נאוה בוקר, ח"כ דוד ביטן, ח"כ יצחק וקנין, ח"כ דב חנין, ח"כ רועי פולקמן וח"כ יוסי יונה.

    כבל אמר כי הוא מייחס לנושא חשיבות רבה ואף הזכיר כי ביום רביעי תפרסם ועדת הכלכלה את הדוח המסכם של השימוע הציבורי שיזם לבלימת הקטל בדרכים. הוא פנה לח"כ אשר בבקשה כי ועדת המשנה בראשותו תעקוב אחר יישום המלצותיו של הדוח ותוודא שהוא לא נכתב לשווא.

    ח"כ אשר הודה ליו"ר כבל על האמון שנתן בו ואמר לו: "אני יודע כמה הנושא בוער בקרבך ואני שמח שאנחנו רואים את הדברים עין בעין. למרות שלא כיהנתי כח"כ בעת השימוע, לדיונים שהובלת כדי לפרק את הנושא הכל כך חשוב הזה שיכול להציל חיי אדם לגורמים לא היה אח ורע. אין ספק שהמחלה הקשה הזו של תאונות הדרכים נוגסת בנו מדי יום, ובכוונתי לקחת את דוח סיכום השימוע כתשתית, לדאוג שיצא לפועל ולא להרפות מהנושא".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה נראה לי סתם ג'וב